جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

والیبالیست‌های «نیان» در تورنمنت گرگان

  • کد خبر: ۱۸۵۹۱۹
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
والیبالیست‌های «نیان» در تورنمنت گرگان
نماینده مشهد در آستانه شروع لیگ برتر والیبال اردویی را به منظور برگزاری دیدار‌های تدارکاتی بر پا کرده است.

شهرآرانیوز، با برگزاری نشست خبری باشگاه نیان‌الکترونیک مشهد و رونمایی از بازیکنان جذب‌شده فصل جدید این تیم، حالا رفته‌رفته تب اخبار والیبال در استان خراسان رضوی اوج می‌گیرد. پیگیری وضعیت تیم والیبال نیان‌الکترونیک که دومین فصل حضورش در بالاترین سطح والیبال ایران را سپری خواهد کرد، از سوژه‌های خبری برای اهالی والیبال است؛ تیمی که نزدیک یک‌ماه است چراغ‌خاموش تمریناتش را آغاز و از دیروز هم در تورنمنت چهارجانبه گرگان شرکت کرده است؛ تورنمنتی با حضور تیم‌های نیان‌الکترونیک، پاس گرگان، شهرداری گنبد و هورسان رامسر که قرار است نماینده مشهد در این اردوی تدارکاتی سه بازی دوستانه را انجام دهد؛ مسابقاتی که بی‌تردید برد و باخت آن در روز‌هایی که والیبالیست‌های تیم‌های لیگ‌برتری در دوران بدن‌سازی هستند، چندان اهمیت ندارد، اما فرصت هماهنگی بازیکنان با یکدیگر، فرصتی مغتنم برای کادر فنی است.

هماهنگی برای فرار از باخت‌های تلخ

سرمربی تیم والیبال نیان‌الکترویک مشهد درباره اردوی گرگان و وضعیت تیمش گفت: مهم‌ترین هدف ما از حضور در این تورنمنت هماهنگی بیشتر میان بازیکنان است. ما فصل گذشته کار را خیلی دیر شروع کردیم و به‌واسطه اینکه بازی دوستانه چندانی نداشتیم، در چهار بازی ابتدای فصل باختیم؛ چهار شکستی که در پایان فصل کمی ما را اذیت کرد و می‌توانستیم با جایگاه بهتری به پلی‌آف برویم.

حامد صمدی افزود: پس از این تورنمنت به مشهد برمی‌گردیم و تمریناتمان را ادامه خواهیم داد و در صورت موافقت باشگاه از هفدهم تا نوزدهم مهرماه هم در یک تورنمنت چهارجانبه دیگر که قرار است در رامسر برگزار شود، شرکت می‌کنیم. صمدی با اشاره به تیم‌های این تورنمنت، گفت: در آن تورنمنت هم قرار است تیم‌های شهداب یزد، طبیعت تهران و هورسان رامسر حضور داشته باشند.

تورنمنت شمال برای بازی در شمال

نماینده لیگ‌برتری والیبال مشهد در نخستین بازی فصل جدید باید در گرگان به مصاف پاس این شهر برود؛ قرعه‌ای که حامد صمدی با اشاره به آن گفت: برگزاری دیدار‌های دوستانه در شهر‌های شمالی به ما کمک می‌کند تا بازی اول فصل را بهتر آغاز کنیم. در این بازی‌ها به‌دنبال پیداکردن نقاط ضعف و قوتمان و کار روی آن‌ها تا شروع رقابت‌های لیگ‌برتر هستیم.

تغییرات گسترده در ترکیب نیان

نیان‌الکترونیک فصل جدید لیگ‌برتر را متفاوت آغاز خواهد کرد. تیمی که پارسال ستاره‌هایی مانند محمد موسوی، علیرضا بهبودی، رحمان داوودی، امین علوی و مهدی جلوه را در اختیار داشت، امسال با تیمی جوان‌شده روانه مسابقات خواهد شد. بنا بر اعلام حامد صمدی، سرمربی تیم، امسال بیش از ۸۰ درصد شاکله تیم عوض شده و نیان به تیمی جوان‌تر تبدیل شده است. نیان امسال در پست پاسور امین نجفی و داوود شکیبا را در اختیار دارد.

در پست لیبرو ناصر رحیمی‌پناه و امیر رامشینی برای نماینده مشهد به میدان می‌روند. پوریا یلی و محمد هشت‌وار پشت‌خط‌زن‌های تیم امسال هستند و در پست سرعتی‌زن نیز مهرداد شیبانی، علی حاجی‌محمدی، علی‌اصغر رزم‌فر و حمزه نیک حضور دارند. محمدرضا مشهدی، امیر پژومان، یونس جوان و محمد غفاریان هم دریافت‌کننده‌های قدرتی این تیم خواهند بود. در ترکیب نیان شش بازیکن خراسانی و مشهدی در فهرست چهارده‌نفره حامد صمدی دیده می‌شوند.

امیدواری به جوان‌گرایی

چهره جوان شده نیان‌الکترونیک در لیگ‌برتر پیش رو شاید جدی‌ترین بیم و امید هواداران مشهدی باشد؛ جایی که تیم دیگر فوق‌ستاره‌هایی مانند محمد موسوی را ندارد، اما در عوض تیمی یکدست است که به گفته سرمربی‌شان بازیکنان همه «در اختیار» هستند. حامد صمدی در این‌باره گفت: تیمی که امسال در اختیار داریم، جوان است، اما سطح فنی خوبی دارد و بازیکنان همه در اختیار هستند و امیدوارم در این اردو‌ها به هماهنگی لازم هم برسند. وی تصریح کرد: به نظر من نتیجه‌گرفتن با تیم پرستاره و با هزینه زیاد خوب است، اما واقعیت آن است که نتیجه‌گرفتن با این تیم جوان می‌تواند لذت‌بخش‌تر باشد.

تلاش همه‌جانبه برای بهترین تصور

تصور هر بازیکنی از جایگاه تیمش در پایان فصل می‌تواند بهترین نقشه راه برای آینده آن تیم باشد. پوریا یلی، کاپیتان جوان و در عین حال باتجربه نیان‌الکترونیک در فصل پیش روی لیگ‌برتر، در این‌باره گفت: در والیبال نمی‌توان هیچ‌چیز را قطعی گفت، ولی ما باید خوب کار کنیم و به‌دنبال نتایج قابل‌قبول باشیم. نمی‌توانم قولی بدهم که فردا توقع ایجاد شود، اما هدف اول ما یکدست‌بودن و پس از آن صعود به پلی‌آف و کسب نتایج خوب است.

مسئله‌ای که امین نجفی، پاسور این فصل نیان، هم به نحوی دیگر به آن اشاره کرد و گفت: تیم ما خیلی جوان است و لیگ هم بالا و پایین بسیار دارد، اما ما امیدواریم برای ما بالا بیشتر از پایین باشد. من به نتیجه‌گرفتن این تیم خیلی امیدوارم. حامد صمدی، سرمربی نیان‌الکترونیک، هم در تکمیل اظهارات بازیکنانش یادآور شد: واقعا نمی‌شود قول جایگاه داد. پارسال بیشتر کارشناسان از عملکرد نیان رضایت داشتند و فقط می‌توانم بگویم ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->